A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Мологівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області

Правила поведінки

Правила поведінки

 

СХВАЛЕНО                                                                ЗАТВЕРДЖУЮ

педагогічною радою                                                   Директор ОЗО

Протокол №  2  від  30.08.2019                                 «Випаснянський ЗЗСО»

                                                                           _______ Г.Л.Корженко

 

ПРАВИЛА  ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ

У Опорному Закладі Освіти «Випаснянський Заклад Загальної Середньої Освіти»

 

І. ЗАГАЛЬНІ  ПРАВИЛА

 

1.1. Школа – територіядрузів

Поводь себе з людьми таким чином, як бихотів, щоб поводились із тобою! 

  • Демонструватиповагу до усіх на територіїшколи;
  • Практикуватиненасильницькікомунікацію та спосібвирішенняконфліктів;
  • Дотримуватися правил етики;
  • Постійно турбуватися про авторитет і честь школи, поважати традиції колективу;
  • Виконувати правила внутрішнього розпорядку школи;
  • Берегти власний час та інших, майно школи, економити матеріали, воду, паливно-енергетичні ресурси;
  • Брати активну участь для покращення умов школи, шефських роботах, заходах після уроків, займатися самообслуговуванням;
  • Приділяти особливу увагу питанням особистої та громадської гігієни, у тому числі не смітити, не палити, не вживати спиртні напої.

1.2. Правило безпеки. Будь уважний! 

Усідбають про безпечнесередовище для ВСІХ і для СЕБЕ!

  • Відповідати за власнубезпечнуповедінку: зберігати контроль над тілом (ноги не

ходятьсамі), робитисвідомийвибіршвидкостіпересування, шляху тощо;

  • Повідомитиадміністрацію, якщознайденонезнайомічипідозріліречі на території

школи;

  • Негайно довести до відомаадміністрації про небезпеку, яка з’явилась (розбилось

скло, зламаласьшафа, несправнийвимикачтощо);

  •  Школа – спільнотанебайдужихдорослих і дітей;
  • Під час уроківдітиперебувають  навулицітільки у супроводівчителя;

1.3. Гаджети тільки на користь!

  • Тримати телефон у безшумномурежимі;
  • Використовуватигаджетипід час занять тільки з навчальною метою;
  • Усікомунікації телефоном здійснюютьсяпід час ПЕРЕРВИ!
  • Дзвонитикласномукерівнику в період 16.30 – 18.30.

1.4. Правило ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ або управління часом

Опануй тайм-менеджмент – і тистанеш успішним! 

  • Бути вчасно у визначений час у визначеномумісці!
  • Дотримуватисьрозкладу, домовленостей і попереджати про зміни.

1.5. Правило «Запитай класного керівника»

  • Звернутись до класного керівника з будь-яким запитанням. 
  • Якщо класний керівник не має відповіді, він точно скерує до того, хто знає!

 

ІІ. ПРИХІД ДО ШКОЛИ.

2.1. Приходити в школу чистим та охайним, за 10 хв. до початку уроків.

2.2. Біля входу до приміщення ретельно витирати взуття.

2.3. Біля дверей не товпитися, пропускати вперед дорослих та жінок.

2.4. Мати чисте волосся та охайну зачіску, хустинку для носа, гребінець.

2.5. Увійшовши в приміщення, зняти головний убір.

2.6. Рухатися, дотримуючись правої сторони.

2.7. Не приносити з собою сторонні речі.

 

ІІІ. ВІДНОШЕННЯ ДО МАЙНА І ТЕРИТОРІЇ ШКОЛИ

3.1. Не псувати підручники, не підкреслювати слова, не загинати кути, не видирати аркуші, не робити помітки. У кінці року повертати вчасно до бібліотеки.

3.2. Брати участь у створенні та відновленні матеріально-технічної бази кабінетів, майстерень,  спортивних майданчиків, шляхом виготовлення наочних посібників, інвентаря, пристосувань. Учні-випускники повинні передати все це учням молодших класів у відмінному стані.

3.3. Доглядати зелені насадження, не ходити по газонах і клумбах.

 

ІV. ПОВЕДІНКА.

На уроках:

4.1. Після дзвінка зайняти своє місце у навчальному кабінеті.

4.2. Приготувати все необхідне для уроку.

4.3.  Під час уроку входити до кабінету та виходити з нього, пересідати, задавати питання, доповнювати відповіді товаришів — тільки з дозволу вчителя.

4.4. На уроці не займатися сторонніми справами, на запитання вчителя відповідати аргументовано, послідовно, підкріплювати відповідь прикладами.

4.5. Подавати щоденник для запису зауважень та оцінок, уважно записувати домашнє завдання; після закінчення уроку прибрати учбові приладдя.

На перерві:

4.6. Не смітити і не палити у приміщеннях і на території школи.

4.7. Під час відвідування туалетних кімнат не засмічувати каналізацію сторонніми предметами (ганчірки, папір, вата та інші предмети).

4.8. Після відвідування туалету вимити руки.

4.9. По дзвінку необхідно прибути в класну кімнату згідно розкладу уроків та приготуватися до уроку.

На вулицях:

4.10. Виконувати правила дорожнього руху: рухатися по тротуарах з правого боку, переходити вулицю у визначених місцях на зелене світло світлофора, слідкувати за сигналами повороту транспортних засобів, на зупинках в автобус і тролейбус входити позаду, а в трамвай — попереду.

4.11. Не смітити, не кидати на землю використані квитки, папірці від цукерок та ін..

4.12.  При зустрічному русі — відійти вправо, поступитися дорогою.

4.13. Допомагати переходити вулицю сліпим, інвалідам, людям похилого віку, дітям. Пропонувати свою допомогу тим, у кого важкі речі.

У громадському транспорті:

4.14. Входити в трамвай, автобус, тролейбус після того, як вийдуть пасажири.

4.15. Входити у другі або треті двері, а у перші двері входити у випадку того, якщо супроводжуєте дітей, хворих, пристарілих, інвалідів.

4.16. При виході   не товпитися, не затримувати двері.

4.17. Своєчасно сплачувати за проїзд, пред’являти проїзний документ на вимогу контролера або водія.

4.18. Не займати вільні місця поки не сядуть старші та жінки, поступатися їм своїм місцем.

4.19. Триматися за поручень або спинку сидіння, вибачатися, якщо на когось наткнулися.

4. 20. Не включати радіоприймачі та магнітофони, дотримуватися тиші.

4.21. Своєчасно готуватися до виходу, виходячи в перші або найближчі вільні двері.

У театрі, клубі, будинку культури, на стадіоні:

4.22. Виконувати вказівки керівника культпоходу, не відставати від групи.

4.33. Приходити на вистави, концерти у визначений час у квитку, зайти в приміщення, здати в гардероб верхній одяг, надати допомогу в цьому дівчатам — супутницям.

4.24. В залі сідати на місця, вказані в білетах.

4.25. Проходити до свого місця обличчям до тих, хто сидить на місцях вибачитися за те, що потурбували.

4.26. Сідаючи, не стукати спинками стільців.

4.27. Під час демонстрації вистави не розмовляти, поводити себе активно.

4.28. В антракті виходити із залу не поспішаючи, у буфеті зберігати порядок, не порушувати чергу.

4.29. Нагороджувати артистів оплесками, вручати квіти, супроводжуючи словами вдячності.

4.30. Не приносити до залу і не їсти морозиво, цукерки та іншу їжу.

4.31. На стадіоні поводити себе стримано, не демонструвати свої почуття свистом і викриками.

В сім’ї:

4.32. Поважати і шанувати батьків, старших, турбуватися про членів сім’ї.

4.33. Повернувшись зі школи додому, зняти свій одяг, одягнути домашній одяг і взуття.

4.34. Виконувати норми часу, рекомендовані учням: перебувати на повітрі (1-1,5 год.), готувати уроки (у 2  класі 45 хвилин, у 3 класі – 1 год. 10 хв.,у 4 класі – 1 год. 30 хв.,у 5 – 6 класах – 2,5 год.,у 7 – 9 класах – 3 год.,у 10 – 11 класах – 4 год., готуватися до сну (0,5 год.), сон (8-8,5 год.), ранкова гімнастика (0,3 год.).

4.35. За виконання домашнього завдання приступати у відведений час: спочатку виконати письмові завдання, потім готуватися до усних відповідей.

4.36. Доповідати батькам про успіхи і недоліки в навчально-виробничій діяльності, передавати всі вимоги і прохання вчителів.

4.37. Допомагати батькам по господарству, проявляти турботу про всіх членів сім’ї, бути доброзичливим та передбачливим.

4.38. Слідкувати за станом свого одягу, своєчасно ремонтувати, прати, чистити та прасувати його.

4. 39. Розумно поєднувати перегляд передач з читанням газет, журналів, книжок та спілкуванням з друзями.

V. Участь у громадському житті школи.

5.1. Виконувати громадську роботу згідно єдиних систематичних заходів та планів.

5.2. Допомагати невстигаючим, виявляти ініціативу, не боятися відповідальності.

5.3. Розвивати в собі виконавчу дисципліну, пунктуальність, уміння підкорятися товаришам і старшим, прямоту, чесність.

5.4. Сприймати справедливу критику, визнавати та виправляти помилки.

VІ. Спілкування з дорослими та один з одним.

6.1. Звертатися до старших на «Ви» та ім’я та по-батькові, вітатися першим, поступатися дорогою і своїм місцем.

6.2. Звертаючись до будь-кого з проханням, вживаючи слова: «Будь ласка», «Будьте ласкаві», за допомогу дякувати словами: «Дякую», «Дякую Вам».

6.3. Заходячи в кабінет, постукати, привідкрити двері, запитати дозволу: «Дозвольте зайти».

6.4. Не втручатися в розмову старших.

6.5. Розмовляти просто та ясно, не вживати слів у переносному значенні, нецензурних виразів.

6.6. Бути стриманим у ставленні до інших.

6.7. Звертаючись до товариша, називати його по імені, не вживати прізвиська.

 

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень