Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Мологівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області

КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «МОЛОЗЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» МОЛОГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                           Ми у Facebook                                                                   

Діяльність КУ «Молозького інклюзивно-ресурсного центру» Мологівської сільської ради спрямована на забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти (в тому числі у професійно-техничних навчальних закладах) шляхом  проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження дітей з особливими освітніми потребами(ООП). 

 

  • Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини здійснюється за попереднім записом: 9.00 - 12.00     13.00 - 16.00.
  • Додаткову інформацію можна отримати за телефоном (097) 073-52-32.
  • Для комплексної психолого-педагогічної оцінки необхідна наявність таких документів:

 

• письмова заява батьків (одного з батьків) або законних представників дитини (далі – заява) та/або її особистої заяви (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної оцінки, а також надання письмової згоди на обробку персональних даних дитини (заповнюються в Куп’янському ІРЦ);

• документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;

• свідоцтво про народження дитини;

• індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);

• форма первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідки від психіатра (виписка з форми №112/, яка відображається в "Карти стану здоров’я і розвитку дитини")

У разі, коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, додаються:

• психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;

• зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші творчі роботи дитини;

• документи щодо додаткових обстежень дитини.

У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються:

• попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;

• висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.