Освітня програма
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Оленка» комунальної форми власності с.Молога,
Мологівської сільської ради, Білород-Дністровського району, Одеської області знаходиться
за адресою:67751, Одеська обл.. Білгород-Дністровський р-н,с.Молога, вул..Кишинівська 153Б
Це заклад дошкільної освіти типу ясла-садок,де забезпечується догляд за дітьми ,їх розвиток,
виховання і навчання,відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти.
Зміст інваріативної складової забезпечується через чинну програму розвитку дитини
дошкільного віку «Я у світі», «Впевнений старт».
Мета освітньої програми: реалізація комплексу розвивальних,виховних,навчальних функцій
та змістових напрямів організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей від 2-х
до 6-ти(7-ми)років із поступовим ускладненням змістовної наповнюваності на кожному віковому
етапі.
Завдання програми: сформованість мінімально достатнього та необхідного рівня освітніх
компетенцій дитини перших 6(7)років життя,що забезпечує її повноцінний психофізичнй та особистісний розвиток і психологічну готовність до навчання у школі.Визначені Базовим компонентом дошкільної освіти вимоги до обсягу необхідної інформації,життєво важливих умінь і навичок,системи ціннісних ставлень до світу та самої себе відображені у програмі є обов’язковим для виконання всіма учасниками освітнього процесу.
Структура програми: визначення освітніх ліній відповідно до Базового компонента дошкільної освіти,визначення загального обсягу навантаження на кожний вік дитини .
Форми організації освітнього процесу:набуття різних видів компетенції дитиною дошкільного віку відбувається в різних видах діяльності (ігровій,руховій,природничій,предметній,образотворчій,музичній.театральній.літературній,сенсорно-пізнавальнй і математичній,мовленевій,соціокультурній та ін..) і вимагає практичного засвоєння дитиною системи елементарних (доступних)знань про себе та довкілля,моральних цінностей,уміння доречно застосувати набуту інформацію.Організоване навчання проводиться у формі знань,починаючи з 3-го року життя.
Тривалість спеціально організованих фронтальних занять становить:
1)молодша різновікова(діти від 2-х до 4-х р.)-15-20хв.
2)старша різновікова(діти від 4-х до 6-ти р.)-25-30хв.
Тривалість перерв між заняттями –не менше 10-ти хв..
У освітньо-виховному процесі використовуються такі форми організації діяльності дітей:інтегровані ,комплексні,індивідуальні,індивідуально-групові,групові заняття,а також міні-заняття у продовж дня.
Освітня програма у закладі організована відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»,указу президента України від 13.10.2015р.№580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020р.»,Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція),Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015р.№641 ),санітарного регламенту для закладів (затверджено наказом МОЗ України від 24.03.2016р.№234),гранично допустимого навантаження на дитину у закладах різних типів та форм власності (затв.наказом МОН України від 20.04.2015р.№446),листів Міністерства освіти і науки від 03.07.2009р.№1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах»від 27.09.2010р.№1/9-666 «Про організацію роботи з дітьми 5-тирічного віку»листа Міністерства освіти і науки України «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у ЗДО»
Навчальний рік у закладі починається 1-го вересня і закінчується 31-го травня наступного року,а літній оздоровчий період –з 1-го червня по 31-ше серпня.
Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем протягом 10,5год.(щоденний графік роботи-з 7:00год.до 17:30год.)
В закладі функціонують дві різновікові групи(від 2-х р.до 4-х р.та від 5-ти р.до 7-ми р.),які налічують 45 дітей.
Організація харчування здійснюється відповідно до діючих норм законодавства України.У закладі встановлено 3-х разове харчування ,в оздоровчий період-4-х разове.Медичне обслуговування дітей здійснюється на безоплатній основі мед.працівниками,які входять до штату закладу. Учасниками навчально-виховного процесу у закладі є:діти дошкільного віку,директор,пед.працівники,мед.сестра,помічники вихователів,фізичні особи,які надають додаткові освітні послуги у сфері дошкільної освіти.
Основними завданнями дошкільного закладу є:
-створення належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти;
-патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини
дошкільного віку;
-забезпечення виховання культури мовлення дошкільника.
Розподіл занять на тиждень(навантаження на одну дитину)
Види діяльності |
Кількість занять на тиждень за віковими групами |
|
Молодша різновікова (2-4р) |
Старша різновікова(4-6р.) |
|
Ознайомлення із соціумом |
1 |
2 |
Ознайомлення з природним довкіллям |
1 |
1 |
Художньо –продуктивна діяльність(музична,образотворча, Театральна тощо) |
4 |
5 |
Сенсорний розвиток |
1 |
2 |
Логіко –математичний розвиток |
1 |
2 |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
2 |
3 |
Здоров’я та фізичний розвиток* |
2 |
3 |
Загальна кількість занять на тиждень |
12 |
18 |
Кількість педагогічних працівників складається з 4-х педагогів
Прізвище,ім’я,по-батькові |
Рік народження |
Освіта |
Посада |
Стаж роботи |
Атестація |
Ручкіна Юлія Андріївна |
1993 |
Повна вища |
Директор |
7р. |
2020р. |
Федорончук Інна Борисівна |
1981 |
Середня спеціальа |
Вихователь |
3р. |
2021р. |
Брегуце Катери на Валеріївна |
1994 |
Повна вища |
Вихователь |
2міс. |
|
Ганенко Світлана Дмитріївна |
1995 |
Бакалавр |
Муз.керівник |
6р. |
2021р. |
Підвищення професійної компетентності працівників
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
|
Консультації |
|
|
1 |
Ознайомлення з програмою «Я у світі», «Впевнений старт» |
Вересень |
Директор |
2 |
Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями Міністерства освіти «Щодо організації роботи в дошкільно-навчальних закладах |
Вересень |
Директор |
3 |
Забезпечення наступності та безперервності між дошкільною та початковими ланками |
Жовтень |
Директор |
4 |
Інтеграція родинного і суспільного виховання |
Листопад |
Директор |
5 |
Єдність підходів і спільність мети у системі родинного і суспільного виховання |
Грудень |
Вих.Брегуце К.В. |
6 |
Збереження та зміцнення фізичного,психічного і духовного здоров’я дітей раннього віку |
Січень |
Вих.Брегуце К.В. |
7 |
Економічне виховання дошкільнят,як найважливіша складова формування особистості дитини |
Лютий |
Вих.Федорончук І.Б. |
8 |
Формування у вихованців навичок спілкування та ефективної взаємодії з іншими людьми |
Квітень |
Вих.Федорончук І.Б. |
Соціально-педагогічний патронат
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
1 |
Скласти списки дітей села, які не відвідують дошкільний заклад |
Вересень |
Директор |
2 |
Круглий стіл- «Вивчення досвіду сімейного виховання» |
Листопад |
Вихователі |
3 |
Знайомство з роботою дошкільного закладу по підготовці дітей до школи |
На протязі навчального року |
Директор Вихователі |
4 |
Запросити батьків на день відкритих дверей |
Травень |
Директор Вихователі |
Координація і організація Закладом дошкільної освіти державних вимог щодо змісту,рівня й обсягу дошкільної освіти здійснюється Управлінням освіти,культури,молоді,спорту та туризму Мологівської сільської ради,Білгород-Дністровського р-ну,Одеської обл.. Зміст, форми та періодичний контроль , не пов’язаний з навчально-виховним процесом здійснюється відповідно до норм законодавства України.